Kim jesteś? Co robisz w sieci?

Jeżeli trafiłeś na ten wpis to pewnie zastanawiasz się jak zacząć działać w sieci i czy w ogóle powinieneś to robić.

I tak, powinieneś. A jak? Po krótce postaram Ci się podpowiedzieć pewne możliwości.

Jeżeli posiadasz firmę, to bardzo ważne żebyś był obecny w sieci. W czasach, w których żyjemy praktycznie wszystko dzieje się w Internecie. Dlatego nie może zabraknąć tam Ciebie i Twoich usług czy produktów.

Bardzo ważne jest stworzenie odpowiedniego contentu. Nie martw się jeżeli nie znasz tego słowa, to nic strasznego. Content to po prostu treści, z którymi trafiasz do odpowiedniej grupy ludzi. Content czyli właśnie treści muszą być odpowiednio dopasowane do tego jakie usługi czy też produkty oferujesz. Jeżeli nie sprzedajesz butów – nie pisz o butach. Jeżeli sprzedajesz słodycze – pisz o tym!

Treści powinny być zróżnicowane, ale powinien je łączyć jeden element – twoja firma, czyli słodkości. Pisz o tym jakie nowości pojawiają się u Ciebie w sklepie, co jest inspiracją do powstających wypieków, gdzie i w jakich godzinach można je zakupić, kto jest autorem smakowicie wyglądających babeczek, jakie rabaty i promocje czekają na Twoich Klientów.

Nie zapomnij, żeby swoje treści okraszać ładnymi zdjęciami czy też grafikami. Nie musisz mieć profesjonalnego sprzętu aby fotografia była ładna. Aktualnie smartfony, których używamy na co dzień świetnie sprawdzają się jako zastępcy lustrzanek. Poza tym po wykonaniu zdjęcia masz je od razu na telefonie, z którego łatwiej jest je przesłać do chmury i opublikować post. Jeżeli chcesz aby Twoje zdjęcie było ładniejsze i lepiej prezentowało się na profilu możesz pobawić się w aplikacjach, które podrasują kolory.

Jeżeli za swój docelowy kanał uważasz Instagrama nie zapomnij o zadbaniu o ładny feed i częstym aktualizowania InstaStory. Ale tą wiedzą podzielę się z Tobą w kolejnych wpisach.

Powodzenia w tworzeniu kont, a jeżeli potrzebujesz opieki specjalistów – odezwij się do nas. Chętnie pomożemy Ci zacząć przygodę w social mediach, stworzymy ciekawe treści i zwiększy zainteresowanie Twoimi produktami.

Kornelia